قهوه ای تهران میلیون اخبار اقتصادی و بازرگانی

قهوه ای: تهران میلیون اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری آشنایی با «کندال جنر»، خواهرِ در سایه کایلی جنر

کندال جنر حرفه مدلینگ را در سن ۱۴ سالگی و جهت برند sherri hill شروع کرد ولی سرعت پیشرفت او آنقدر زیاد بود که در سال ۲۰۱۰ به عنوان دهمین ستاره جالب جوان تلویزیون

آشنایی با «کندال جنر»، خواهرِ در سایه کایلی جنر

آشنایی با «کندال جنر»، خواهرِ در سایه کایلی جنر

عبارات مهم : ستاره

کندال جنر حرفه مدلینگ را در سن ۱۴ سالگی و جهت برند sherri hill شروع کرد ولی سرعت پیشرفت او آنقدر زیاد بود که در سال ۲۰۱۰ به عنوان دهمین ستاره جالب جوان تلویزیون گزینش شد. در سال ۲۰۱۴، او جهت راه رفتن روی صحنه های فشن دیزاینرهای بزرگی در پاریس، نیویورک و میلان حضور یافت و در سال ۲۰۱۵ یکی از ستاره های برند مشهور ویکتوریا سیکرت شد.

آشنایی با «کندال جنر»، خواهرِ در سایه کایلی جنر

اگر دوست دارید در مورد این سوپراستار دنیای مد و فشن زیاد بدانید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

کارل لاگرفلد تا قبل از این که با او کار کند، او را نمی شناخت

خیلی ها معتقدند که کندال جنر، به علت این که عضوی از خانواده کاراشیان ها می باشد، جهت همه آشنا شده است است ولی کارل لاگرفلد، طراح معروف مد و فشن، تا قبل از این که با او همکاری کند، هیچگونه شناختی از او نداشت. شاید یکی از دلایل اش عدم دسترسی او به برنامه «پا به پای خانواده کارداشیان» بود.

کندال جنر حرفه مدلینگ را در سن ۱۴ سالگی و جهت برند sherri hill شروع کرد ولی سرعت پیشرفت او آنقدر زیاد بود که در سال ۲۰۱۰ به عنوان دهمین ستاره جالب جوان تلویزیون

البته خود کارل لاگرفلد در این باره می گوید: «من چند قسمت از برنامه «پابه پای خانواده کارداشیان» را دیدم ولی کایلی در آن برنامه کودکی بیش نبود. من زیاد خواهران او را به یاد دارم ولی خوشحالم که او تا این حد یشرفت کرده هست. او روحیه ای گرم و شیرینی دارد که همکاری با او جهت من بسیار خوشایند است.»

برخلاف کارل لاگرفلد، کندال به خوبی کارل را می آشنایی و جهت ملاقات با او کمی استرس داشت. او در این باره می گوید: «من کارل لاگرفلد را ۲ سال پیش، زمانی که جهت برند شنل کار می کردم، ملاقات کردم. در آن وقت خیلی استرس داشتم. من یک دختر خجالتی بودم که نمی دانستم چگونه واکنش‌ها کنم. ولی رفته رفته در این کار حرفه ای شدم.»

آشنایی با «کندال جنر»، خواهرِ در سایه کایلی جنر

او شهرت اش را در ابتدای فعالیت اش پنهان می کرد

کارل لاگرفلد تنها کسی نبود که کندال را نمی شناخت. خیلی های دیگر نیز از راز زندگی او و این که او جزوی از خانواده کارداشیان هاست، اطلاعی نداشتند. در واقع خود کندال بود که دوست نداشت در ابتدای فعالیت اش هویت اش را فاش کند. علت این کار او را هنوز کسی نفهمیده است ولی شاید دلش می خواسته که بدون استفاده از شهرت خانوادگی اش، در میان مردم دیده شود و به شهرت برسد.

او یک گروه دخترانه دارد

کندال جنر حرفه مدلینگ را در سن ۱۴ سالگی و جهت برند sherri hill شروع کرد ولی سرعت پیشرفت او آنقدر زیاد بود که در سال ۲۰۱۰ به عنوان دهمین ستاره جالب جوان تلویزیون

حتما با دیدن تصویر های کندال جنر، شما هم متوجه شده است اید که او با ستاره های دیگری چون جی جی حدید، کارا دلوین و هایلی بالدوین بسیار صمیمی ست. آنها وقت های بسیاری را با هم می گذارند و جهت این که ثابت کنند چقدر بهم نزدیک اند، تتوهایی به یک شکل را روی بدن ارزش حک کرده اند. تتوی آنها به شکل یک قلب شکسته روی انگشت دست ارزش حک شده است است.

او ماشینی به مناسبت روز تولدش از یک ناشناس هدیه گرفته است

شاید تصور کنید عالی ترین هدیه ای که کندال جهت تولد ۲۱ سالگی اش دریافت کرده از طرف خانواده اش بوده، ولی اشتباه کرده اید. او عالی ترین هدیه اش که یک ماشین رولز رویس بوده را از فردی ناشناس هدیه گرفت. او در این باره می گوید: «آن مرد یک گوشه ایستاده بود. من نمی دانستم که منظورش از کادو خودش است یا ماشینی که در مقابلش پارک شده! تا هنگامی که که او سوییچ ماشین را به دستم داد. به نظر من این کار شبیه یک جوک بود!»

آشنایی با «کندال جنر»، خواهرِ در سایه کایلی جنر

او عاشق ماشین سواری ست

کندال یک ماشین کوروت استینگری مدل ۱۹۵۷ سوار می شود. او در مصاحبه ای گفت: «من موتور این ماشین را تعمیر کرده ام، رنگ آن را هم عوض کردن داده ام. در واقع این ماشین را آنطور که خودم دوست داشتم درست کردم.»

او از کودکی هم عاشق ماشین های پرسرعت بود و دوست داشت که تمام ماشین ها را امتحان کند. او می گوید: «یکی از دلایلی که دست فرمون خوبی دارم، همین علاقه ام به ماشین سواری ست.»

او اغلب اوقات رفتارهای پسرانه دارد

اگر چه کندال یکی از ستاره های دنیای مد و فشن، از لوازم آرایش گرفته تا لباس های دخترانه و مجلسی، است ولی به گفته خود و اطرافیانش او یک تام بوی هست. تام بوی به دخترانی گفته می شود که خصوصیات یا رفتارهای مختص جنس مذکر را به نمایش می گذارند؛ شاخصه هایی چون پوشش مردانه یا انجام فعالیت هایی که در اغلب فرهنگ ها مربوط به پسران است.

کندال می گوید: «من هر لحظه با خواهران دیگرم تفاوت داشتم. آنها دوست داشتند که هر لحظه یک لباس به تن کنند و خودشان را در برابر دیگران به نمایش بگذارند. من هم تا حدودی این کارها را دوست داشتم ولی در آن واحد دوست داشتم که زندگی شخصی خودم را هم داشته باشم. من از این که دیگران ندانند کجا و در حال انچام چه کاری هستم، لذت می برم.»

او بیشترین استرس اش را در شو مارک جیکوبز تجربه کرد

شاید فکر کنید که کندال جنر از اول شخصیتی محکم و با اعتماد به نفس اوج داشته، ولی اینطور نیست. خودش در این باره می گوید: «اولین بار که جهت همکاری با کیتی گراند در مارک جیکوبز قرار گذاشتم، استرس زیادی داشتم. بعد از مصاحبه قرار شد که من روی دفیله راه بروم. بسیار عصبی بودم چون فکر می کردم که هیچکس مرا دوست ندارد. فکر این که در برابر آنهمه فرد مشهور و حرفه ای بخواهم بد باشم، مرا آزار می داد.»

کندال بارها به عنوان مدل جهت جلد مجلات گزینش شده است است ولی این موفقیت جهت او کافی نیست. زمانی که از او در مورد آرزوهایش پرسیدند، در جواب گفت: «تصویر سیندی کرافورد، هنرپیشه و مانکن آمریکایی، ۱۷ بار به عنوان مدل روی جلد مجلات چاپ شده، من جهت رسیدن به آنجا راه زیادی در پیش دارم.»

او دوست نداشت که از شهرت خانوادگی جهت تبلیغ کارش استفاده کند

کارداشیان ها در شوهای واقع گرایی خود تلاش داشتند که تمام مهارت ها و جنبه های مثبت اعضای خانواده ارزش را به نمایش بگذارند. در واقع این کار تبلیغی جهت فعالیت حرفه ای ارزش و جمع کردن فالوور بود. ولی کندال جنر تلاش کرد که حرفه مادلینگ اش را از این تبلیغات دور کند. او می گوید: «من از اول هم به آنها گفتم که در این راه همراه تان خواهم بود ولی بهتر است که حرفه مادلینگ مرا با چیزهای دیگر قاطی نکنید.»

او نامش را از نیکول بروان سیمپسون گرفته است

نام واقعی کندال، کندال نیکول جنر، هست. از آنجا که خانواده او با نیکول بروان و او. جی. سیمپسون رابطه نزدیکی داشتند، کریس تصمیم گرفت که بعد از فوت دوست صمیمی اش نام او را، نیکول، روی فرزندش بگذارد.

خواننده مراسم خوش حالی تولد ۱۶ سالگی او، تایگا بود

تولد جهت کندال جنر اهمیت زیادی دارد، از این رو هر لحظه دورهمی های مجللی را جهت روز تولدش برپا می کرد. به عنوان مثال، او جهت تولد ۱۶ سالگی اش، از تایگا، رپر مشهور، خواست که به عنوان خواننده حضور داشته باشد. کندال اعتراف کرد که به این ستاره علاقه زیادی دارد. او در سن ۱۸ سالگی با او رابطه ای عاطفی را شروع کرد.

او از خواهران دیگرش قد بلندتر است

شاید شما هم مانند خیلی ها فکر می کردید که کلویی قدبلندترین کارداشیان هست، ولی اینطور نیست. کندال با قد ۱.۷۹ از تمام خواهرانش بلندتر است.

ارزش خالص سرمایه او ۱۸ میلیون دلار است

طبق گزارشات، کندال سرمایه ای حدود ۱۸ میلیون دلار دارد. او سومین مدل پر درآمد دنیا هست. البته بخشی از سرمایه او به خاطر همکاری با برندهایی چون کلوین کلین، مارک جیکوبز و استی لودر است.

او با هری استایل وارد رابطه ای عاطفی شده است بود

کندال جنر در سال ۲۰۱۳ با خواننده سابق گروه «One Direction»، هری استایل، در رابطه ای عاطفی بود. البته رابطه آنها دوام چندانی نداشت. کندال بعد از او با ایسپ راکی و بلیک گریفین نیز قرار ملاقات می گذاشت.

واژه های کلیدی: ستاره | ماشین | خانواده | کندال جنر | اخبار فرهنگی و هنری

آشنایی با «کندال جنر»، خواهرِ در سایه کایلی جنر

آشنایی با «کندال جنر»، خواهرِ در سایه کایلی جنر


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار