قهوه ای تهران میلیون اخبار اقتصادی و بازرگانی

قهوه ای: تهران میلیون اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار کنکور و دانشگاه نتیجه های اولیه کنکور دکتری دانشگاه آزاد ۲۷ فروردین اعلام می‌شود

مشاور عالی شرکت سنجش گفت: کارنامه و نتیجه های اولیه کنکور دکتری سال ۹۷ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی دوشنبه ۲۷ فروردین منتشر می شود.&nbsp

نتیجه های اولیه کنکور دکتری دانشگاه آزاد ۲۷ فروردین اعلام می‌شود

نتیجه های اولیه کنکور دکتری دانشگاه آزاد ۲۷ فروردین اعلام می شود

عبارات مهم : اسلامی

مشاور عالی شرکت سنجش گفت: کارنامه و نتیجه های اولیه کنکور دکتری سال ۹۷ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی دوشنبه ۲۷ فروردین منتشر می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حسین توکلی خاطرنشان کرد: آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ جمعه چهارم اسفند ۹۶ در ۷ گروه آموزشی و ۲۴۶ کدرشته امتحانی در ۵۵ شهرستان و ۱۱۷ حوزه امتحانی برگزار شد.

توکلی گفت: نتیجه های اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم شده است و کارنامه کلیه داوطلبان شرکت کننده در ۲۷ فروردین ۹۷ بر روی سایت شرکت سنجش قرار خواهد گرفت.

نتیجه های اولیه کنکور دکتری دانشگاه آزاد ۲۷ فروردین اعلام می‌شود

وی یادآور شد: داوطلبانی که مجاز به گزینش رشته شده است باشند می توانند بعد از دریافت دفترچه گزینش رشته نسبت به گزینش کدرشته محل های انتخابی خود را به ترتیب تقدم علاقه در فرم گزینش رشته اقدام کنند. وقت و نحوه گزینش رشته و دفترچه گزینش رشته همزمان با کارنامه کنکور دکتری اعلام می شود.

وی افزود: بر اساس ضوابط و شرایط اعلام شده است به وسیله دانشگاه آزاد اسلامی که از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد، داوطلبانی که علاقمند به گزینش رشته دانشگاه آزاد اسلامی باشند، می توانند با مراجعه به سایت این دانشگاه و برابر مقررات نسبت به گزینش رشته محل های مشخص شده است اقدام کنند.

مشاور عالی شرکت سنجش گفت: کارنامه و نتیجه های اولیه کنکور دکتری سال ۹۷ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی دوشنبه ۲۷ فروردین منتشر می شود.&nbsp

مشاور عالی شرکت سنجش گفت: بعد از اجرای مرحله اول آزمون (آزمون متمرکز) به وسیله شرکت سنجش و تخصیص امتیاز مربوط به سوابق آموزشی، پژوهشی، فناوری به داوطلبان، مصاحبه علمی و …. به وسیله دانشگاه ها و موسسات عالی پذیرنده دانشجو انجام خواهد شد. پذیرش نهایی از بین داوطلبان معرفی شده است به دانشگاه ها بر اساس نتیجه سنجش آزمون عمومی و نتیجه مصاحبه دانشگاه ها، بررسی مدارک و یا هر روش دیگر مطابق آیین نامه بر اساس اولویت کدرشته محل های انتخابی و ظرفیت اعلام شده است و سهمیه مربوطه صورت می گیرد.

توکلی تاکید کرد: نتیجه های نهایی آزمون دکتری سال ۹۷ در دهه اول شهریورماه ۹۷ مشخص می شود.

واژه های کلیدی: اسلامی | فروردین | کارنامه | دانشگاه | اخبار کنکور و دانشگاه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار